duminică, 26 ianuarie 2014

Nu ma privi. Te voi minti VI

   
               Dupa prima convorbire a trecut destul de mult timp pana cand am mai vorbit. Era 8 noiembrie 2013, datorita faptului ca ma numeam Mihaela mi-a zis "la multi ani ca de la sarbatorit la sarbatorit". Datorita faptului ca voiam sa renunt, sa nu mai mint, intram de maxim doua ori pe saptamana  si i-am raspuns dupa cateva zile, dar am promis ca data viitoare voi fi mai rapida.
               Imi amintesc seara in care mi-am dat seama ca si M va deveni una din victimele mele, seara in care mi-am dat seama ca, oricat de mult imi doresc sa nu o fac, il voi minti si pe el si voi vorbi si cu el si ca il voi face sa creada in Amalia cum S a crezut in Oana sau cum B a crezut in Simona. In seara respectiva a facut ceva ce m-a impresionat, m-a corectat. Scrisesem,din greseala, "va fii", iar el mi-a zis "fi*". Dupa ce mi-am acceptat greseala mi-am dat seama ca, in sfarsit, cunoscusem pe cineva care sa stie regulile de ortografiere a verbului a fi, dar si sa fie suficient de atent incat sa observe o greseala. Oricine poate stii regulile, dar sa vezi imediat incalcarea ei conteaza. Vorbisem cu suficient de multi baieti incat sa-mi dau seama cand voiau doar sa se dea la Amalia sau la orice alt personaj, cand ii interesa doar poza si nu conta deloc ceea ce ea ar fi zis. Indiferent de cat de inteligenti ar fi fost nu si-ar fi permis sa-i corecteze scrierea, dar M a facut-o si, sincer, a fost cel mai frumos lucru pe care ar fi putut sa-l faca pentru mine, pentru mine cea adevarata, sa imi arate ca inca mai exista persoane carora sa le pese si de capacitatea intelectuala a persoanei cu care au o discutie, de capacitatea ei de a continua o discutie in mod corect si coerent. Daca nu m-ar fi corectat in acea seara probabil ca as fi reusit sa renunt la ea, as fi realizat ca e o greseala, as fi inchis contul fara sa se ajunga in situatia in care sunt azi.
                  Timp de cateva saptamani, luni, am vorbit ca si amici, sau cel putin asa cred eu. In aceasta perioada mi-a zis ca sunt "absolut ravisanta" si ca ar fi "o onoare" sa faca dragoste cu mine. Cele doua sintagme m-au amuzat  si oarecum uimit in acelasi timp. Ravisant era un adjectiv minunat, dar un adjectiv ce nu i se mai atribuise niciodata Amaliei si am fost de-a dreptul incatanta,  dar mi-a atras atentia dorinta lui. Era cel mai frumos mod de a spune "Vrau sa ma culc cu tine":)), chiar mai frumos decat invitatia celor de la Vunk: " Stai pe spate si hai, Sa aprindem artificii pe tavan" si cu mult mai frumoasa decat a celor de la Vama: "Sa facem sex".
            Am vrut ca momentul prezentat anterior sa fie amuzant, pentru ca majoritatea lucrurilor pe care le scriu aici sunt departe de a fi amuzante, cel putin pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu