marți, 21 ianuarie 2014

Nu ma privi. Te voi minti. II

                          In momentul in care a aflat adevarul mi-a spus ca am o imaginatie bogata si ca ar trebui sa devin regizor. Din acea zi, din 7 ianuarie 2011 acesta este singurul lucru la care visez. Daca visul meu se va indeplini si daca voi lua vreodata vreun premiu pentru orice film, el va fi primul caruia ii voi multumi pentru ca el a crezut in imaginatia si creativitatea mea, aspecte in care nici macar parintii mei nu cred. Revenind la subiect, deoarece viata mea reala nu are relevanta in acest moment, am incercat sa mai vorbesc cu S dupa ce i-am zis adevarul. Nu a fost tocmai o decizie inteleapta, dar, dupa cateva saptamani, a aparut o noua victima:B. Nu imi amintesc exact motivul pentru care am inceput sa vorbim, dar stiu ca a durat doar 2 sau 3 saptamani. A fost o perioada destul de usoara pentru mine, nu am avut prea multe remuscari, nu mi-a parut rau de el. Am trecut peste tot ce se intamplase si am luat o pauza.
                    Am  trait in realitate cateva luni, dar au avut loc mai multe evenimente ce m-au determinat sa ma reintorc la viata mea anterioara, dar cu cateva personaje in plus: Cosmin, Giulia, Dana, Amalia, Iulian si lista poate continua. De asemenea, apare o noua victima : A, persoana care a uitat, cu siguranta, toata intamplarea. Totul s-a intamplat in doar cateva luni, din ianuarie pana in septembrie 2012. Obisnuiam sa vorbim zilnic si imi facea placere deoarece simteam ca nu ne-am fi plictisit niciodata sa vorbim.  Zilele in care nu vorbeam mi se pareau pierdute. As fi putut sa-l mai mint, dar am decis sa ma opresc deoarece insista sa ne intalnim. Am evitat toata vara aceasta intalnire, insa, in sptembrie nu am mai rezistat. I-am zis ca ne vom intalni si m-am dus eu. Mi-a fost frica. Trebuie sa recunosc ca pana atunci nu ma gandisem niciodata la consecintele faptelor mele si la ceea ce as fi putut pati daca "victimele" mele aflau adevarul si in momentul in care am realizat toate aceste lucrui am inceput sa regret. Am avut noroc, A a reactionat neasteptat de bine. A fost surprins deoarece nu s-ar fi asteptat niciodata ca el sa fie cel mintit. Parerea sa despre sine era prea buna si cred ca narcisismul  si mandria l-au impiedicat sa faca scandal in momentul in care a aflat adevarul, cu toate ca isi dorea Nu pot sa zic ca sunt mandra pentru ceea ce am facut, doar ca am ranit orgoliul unei persoane pline de sine, unei persoane ce nu s-ar fi asteptat niciodata sa i se intample asa ceva.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu