duminică, 26 ianuarie 2014

Nu ma privi. Te voi minti V

             
                          Dupa cateva saptamani sau poate chiar luni in care ma gandeam doar la V si la ce plan malefic as fi putut sa gasesc pentru a relua legatura, l-am cunoscut pe M. Totul a inceput cand mi-am dat seama ca Amalia are prea putini prieteni si nu pare prea adevarata. Am decis sa adaug ca si prieteni pe facebook persoane despre care nu stiam nimic si, in mediul virtual nu aveam prieteni comuni. Din intamplare, l-am adaugat si pe M. Acesta, nestiind cine era Amalia, m-a intrebat daca ne cunoastem. Pentru a evita o situatie penibila i-am spus ca am crezut ca este un fost coleg, coincidenta de nume si ca imi pare rau. In acel moment am vorbit pentru prima data, si spre uimirea mea, dupa doar 5 minute am simtit o dorinta ciudata de a vorbi in continuare.
               Trebuie sa adaug faptul ca nu m-am uitat la poze. Am chiar si dovata: o convorbire intre mine si o prietena despre el:
      "Ea: 
ce mai e pe la ama ? 30/06/2013 16:2
            Dupa cum se poate observa si mai sus, datorita modului in care vorbea cu Amalia am fost, nu neaparat atrasa ci pur si simplu curioasa si incantat de ideea de a mai vorbi. 
             Mi-a placut. De ce? Nu stiu, dar mi-a placut.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu